مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-21سياسي

تصویب آیین نامه اجرایی انتشار اوراق مالی اسلامی در قانون بودجه سال 1400 کل کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه و در اجرای احکام مندرج در بند های تبصره (5) و بند (ل) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور، - هیأت وزیران در اجرای احکام مندرج در بند های تبصره (5) و بند (ل) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور، آیین نامه اجرایی مربوط به انتشار اوراق مالی اسلامی را به تصویب رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه و در اجرای احکام مندرج در بند های تبصره (5) و بند (ل) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1400 کل کشور، آیین نامه اجرایی مربوط به انتشار اوراق مالی اسلامی را به تصویب رساند.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد به نمایندگی از دولت، در چارچوب مصوبات کمیته مدیریت تبعات احتمالی انتشار اوراق مالی اسلامی در بازار های پول و سرمایه کشور، با اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به انتشار اوراق مالی اسلامی اقدام نماید.

سازمان برنامه و بودجه کشور نیز سهم هریک از دستگاه های اجرایی و استان ها از منابع ناشی از اوراق مالی اسلامی منتشره را با رعایت ترتیبات مقرر در بند های مربوط تعیین و با ذکر مشخصات اوراق تخصیص یافته (شامل نماد معاملاتی و تاریخ سرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب آیین نامه اجرایی انتشار اوراق مالی اسلامی در قانون بودجه سال 1400 کل کشور

تصویب آیین نامه اجرایی انتشار اوراق مالی اسلامی در قانون بودجه سال 1400 کل کشور