مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-21اقتصادي

خلع ید 70 هکتار زمین توسط شرکت شهرک های صنعتی اصفهان


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: به افرادی که زمین برای احداث شهرک صنعتی تملک کردند اما اقدامی انجام ندادند هشدار می دهم که در سال 1400 نیز 30 قرار داد فسخ و خلع ید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، محمد جواد بگی ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری و رفع دیوار کشی و فنداسیون کاری بود، خلع ید و در اختیار شرکت شهرکت های صنعتی استان برای واگذاری به سرمایه گذاران جدید قرار گرفت، در استان اصفهان سال 99 به متراژ 70 هکتار زمین بلااستفاده خلع ید شده است، در گلپایگان نیز طی سه سال گذشته 11 مورد زمین خلع ید شده است.

واگذاری 20 هکتار زمین برای ایجاد پارک علم و فناوری در گلپایگان در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان اظهار کرد: گلپایگان در ردیف شهرستان های متقاضی زمین برای توسعه شهرک صنعتی و احداث کارخانجات است که برای توسعه شهرک صنعتی گلپایگان قرار شد که از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان از مردادماه زمین به متقاضیان واگذار شود.

وی افزود: به منظور توسعه شهرک صنعتی سعیدآباد ظرف مدت یک هفته منابع طبیعی اقدامات تحقیقاتی برای قابلیت جانمایی توسعه شهرک صنعتی را انجام می دهد تا سپس واگذاری زمین صورت گیرد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه در کشور، پارک علم و فناوری در مراکز استان ها ایجاد شده است اما در استان اصفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید 70 هکتار زمین توسط شرکت شهرک های صنعتی اصفهان

خلع ید 70 هکتار زمین توسط شرکت شهرک های صنعتی اصفهان