مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-21اقتصادي

اختصاص وام حمایتی به تیم های فناور صنایع معدنی


ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از اختصاص وام حمایتی به ارزش 150 میلیون تومان به تیم های فناور و منتخب حاضر در رویداد هکاتون صنایع معدنی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی، در راستای تحول دیجیتال در صنایع معدنی کشور و با هدف به کارگیری نوآوری ها در این صنعت، نخستین رویداد هکاتون صنایع معدنی برگزار می شود.

این رویداد با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی و با همکاری مرکز نوآوری توسعه اقتصاد دیجیتال 27 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

این رویداد فناورانه با هدف ایجاد زمینه ورود خلاقیت ها، دانش و استعدادها به صنعت معدن با حضور سیاستگذاران، شرکت های معتبر و متخصصان و گروه های استارت آپی فعال در این حوزه برگزار می شود و فرصتی خواهد بود تا از تخصص و توان شرکت ها و صاحبان ایده برای حل مشکلات واقعی صنعت معدن استفاده شود.

نوآوری واقعی در معدن و صنایع معدنی زمانی رقم خواهد خورد که این صنعت سنتی خلاقیت، دانش و استعداد دیجیتال این نسل را پیدا، جذب و مورد بهره برداری قرار دهد.

از این رو این رویداد در تلاش است تا سرآغازی برای تحول دیجیتال صنایع معدنی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام حمایتی به تیم های فناور صنایع معدنی

اختصاص وام حمایتی به تیم های فناور صنایع معدنی