مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-21سياسي

بیمه اجباری ساختمان های مسکونی/نرخ پایه بیمه 120 هزار تومان است


معاون وزیرکشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به موجب مصوبه ای که مجلس شورای اسلامی داشته، تمام ساختمان های مسکونی امسال مکلف به بیمه اجباری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سد مخزنی هراز در شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: لایحه مربوط به بیمه اجباری ساختمان های مسکونی در چند سال گذشته به طور متوالی در چرخش مجلس شورای اسلامی بوده که درنهایت سال گذشته تصویب و به صورت قانون درآمده است.

وی با مهم خواندن بیمه اجباری برای همه خانه های مسکونی مردم در سطح کشور در برابر همه حوادث، افزود: اکنون هیأت امنای این موضوع تشکیل و وزیر اقتصاد و دارایی به عنوان رییس هیئت امنا تعیین و اساسنامه آن نیز به تصویب رسید.

صاحبان فیش برق در اولویت بیمه رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین با بیان اینکه صاحبان واحدهای مسکونی که فیش برق دارند در نوبت اول بیمه اجباری ساختمان های مسکونی هستند، گفت، قرار بوده که این اقدام از شروع سال جدید اجرایی شود، اما از نظر مالی و قانون بودجه آن چیزی که مورد نظر بوده به تصویب نرسیده، تلاش خواهد شد که با برطرف شدن مشکلات مالی در قالب اصلاح قانون یا متمم بودجه نهایی و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه اجباری ساختمان های مسکونی/نرخ پایه بیمه 120 هزار تومان است

بیمه اجباری ساختمان های مسکونی/نرخ پایه بیمه 120 هزار تومان است