مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-21سياسي

پسنده: نقش بی بدیل سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه تا عرصه جهادسازندگی


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: کارنامه سپاه در طول سال های پس از انقلاب اسلامی در همه عرصه ها از دفاع مقدس گرفته تا عمران و آبادانی و محرومیت زدایی درخشان و بی بدیل بوده است -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران،  سرهنگ باقر پسنده در پیامی دوم اردیبهشت  سالروز تشکیل نهاد سپاه پاسداران را تبریک گفت.

 در این پیام آمده است، دوم اردیبهشت ماه یادآور صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای تشکیل نهاد خدمت رسانی به مردم فهیم و انقلابی است.

بی تردید امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان نماد مقاومت، جهاد مخلصانه و مظهر راستین مبارزه با تروریسم و جریانات انحرافی، با صلابت و اقتدار مثال زدنی به پشتوانه ای بزرگ برای این نظام و تکیه گاهی بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

خدای بزرگ را شاکریم مجموعه دفاعی کشور به ویژه این نهاد انقلابی و مردمی با الهام از وصایای جاودان امام راحل (ره) و تحت فرامین و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) با اشراف اطلاعاتی بر تحولات منطقه ای و تحرکات قدرت های فرامنطقه ای، راهبرد ظرفیت افزایی دفاعی و ارتقاء قدرت آفندی و بازدارنده برای مقابله با تهدیدات احتمالی عملی علیه میهن اسلامی را مصمم تر و پویاتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسنده: نقش بی بدیل سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه تا عرصه جهادسازندگی

پسنده: نقش بی بدیل سپاه و بسیج در حوادث غیرمترقبه تا عرصه جهادسازندگی