مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-21پزشكي

تاکنون بیش از 6600 قزوینی در برابر کرونا واکسینه شده اند


از بهمن ماه 99 تاکنون تعداد 6636 نفر در شهرستان قزوین که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان هستند در برابر کرونا واکسینه شده اند.

- ایسنا/قزوین فرماندار قزوین گفت: از بهمن ماه 99 تاکنون تعداد 6636 نفر در شهرستان قزوین که شامل کادر بهداشت و درمان، جانبازان و پاکبانان هستند در برابر کرونا واکسینه شده اند.

محمد شفیعی در اولین جلسه ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا که چهارشنبه یکم اردیبهشت در دفتر فرماندار برگزار شد؛ گفت: در راستای مهار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ جان و سلامت هم وطنان خود با راه اندازی این ستاد ضمن فراهم کردن زیرساخت و شرایط مناسب سعی بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح واکسیناسیون را داریم لذا با ایجاد پایگاه های سلامت فرآیند واکسیناسیون را بیش از پیش در دستور کار قرار خواهیم داد.

فرماندار شهرستان قزوین ادامه داد: جهت سهولت در امر اجرای طرح واکسیناسیون، شهر قزوین به چهارمنطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم و در هر منطقه یک مجتمع به عنوان پایگاه سلامت تعیین، تجهیز و در هفته جاری آماده کار خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری شهرستان قزوین، وی ادامه داد: در منطقه شمال سالن دانشگاه پیام نور ، جنوب دانشگاه علمی کاربردی شهید رجایی شهرداری قزوین ، شرق مجموعه ورزشی هلال احمر و در منطقه غرب سالن دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون بیش از 6600 قزوینی در برابر کرونا واکسینه شده اند

تاکنون بیش از 6600 قزوینی در برابر کرونا واکسینه شده اند