مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-21ورزشي

رضا شجیع: مسئولیت ذاتی فدراسیون ورزش های همگانی اجتماعی است


نایب رییس فدراسیون ورزشهای همگانی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت این فدراسیون همراهی و جلب اعتماد مردم است گفت: مسئولیت ذاتی فدراسیون ورزش های همگانی اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، اولین گردهمایی فرهنگی فدراسیون ورزش های همگانی در سال 1400 با حضور افشین ملایی ریاست فدراسیون، رضا شجیع نایب رییس، علی تاج بخش سرپرست کمیته فرهنگی، روسای و مسئولین کمیته های فرهنگی هیات های استانی، روسا و مسئولین کمیته های فرهنگی انجمن ها و کمیته ها کشوری بصورت مجازی برگزار شد.

رضا شجیع نائب رییس فدراسیون ورزش های همگانی سخنان خود را با محوریت تشریح مفاهیم و ضروریت های مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش همگانی ایراد کرد و افزود: مأموریت و فلسفه وجودی فدراسیون ورزش همگانی با مسئولیت اجتماعی عجین است، چرا که مأموریت اصلی آن کمک به سلامت و تندرستی جامعه است و از این رو کمک به کاهش کم تحرکی ملی خود به نوعی مهمترین مسئولیت اجتماعی فدراسیون محسوب می شود.

شجیع در ادامه به ضریب نفوذ بالا و ویژگی مردم نهاد فدراسیون ورزش های همگانی اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت این فدراسیون همراهی و جلب اعتماد مردم است و از این رو نباید نسبت به دردها و آلام مردم بی تفاوت باشد، از این رو گام دوم فدراسیون ورزش های همگانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا شجیع: مسئولیت ذاتی فدراسیون ورزش های همگانی اجتماعی است

رضا شجیع: مسئولیت ذاتی فدراسیون ورزش های همگانی اجتماعی است