مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-21اقتصادي

یارانه یک میلیون تومانی؛ وعده بخرید و دولت را تمدید کنید!


آقای آذری جهرمی گفته؛ «می توان به هر ایرانی ماهانه یک میلیون تومان یارانه داد؛ به شرطی که بعد از لغو تحریم ها، بهره وری را بهبود بخشید و همچنین یارانه های پنهان را اصلاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت: آقای آذری جهرمی گفته؛ می توان به هر ایرانی ماهانه یک میلیون تومان یارانه داد؛ به شرطی که بعد از لغو تحریم ها، بهره وری را بهبود بخشید و همچنین یارانه های پنهان را اصلاح کرد .

  گویا عوام فریبی این جماعت حد و مرز ندارد.

قبل از همه اینها، آقای روحانی خرداد 92 در شبکه دوم سیما گفت در دولت متبوع آقای جهرمی دیدیم.

به مدت چهار سال و با مصارف انتخاباتی، قیمت بنزین را ثابت نگه داشتند که خلاف عقل و قانون بود؛ وقتی خاطر شان از انتخابات جمع شد، ناگهان قیمت بنزین را 300 درصد افزایش دادند و آن فاجه را آفریدند.

روی دیگر وعده شیرین آقای آذری جهرمی می تواند این باشد که شما در سودای دریاف جیرینگی ماهی یک میلیون تومان یارانه باشید، ما در عوض به شما قول می دهیم این بار قیمت بنزین را مثلا به 10 تا 15 هزار تومان برسانیم و انفجار مشابهی را هم در قیمت آب و برق و گاز و خدمات دولتی ترتیب دهیم! آنچه در این اظهار نظر ها مفقود است، اهتمام به احیای تولید ملی و رونق اشتغال و اقتصاد از این طریق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه یک میلیون تومانی؛ وعده بخرید و دولت را تمدید کنید!

یارانه یک میلیون تومانی؛ وعده بخرید و دولت را تمدید کنید!