مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:252021-04-21اقتصادي

80 درصد اصناف اردستان محدودیت های کرونایی را رعایت می کنند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: بازرسی ها و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان نشان می دهد بیش از 80 درصد واحدها محدودیت و نکات بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را رعایت می کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان گفت: بازرسی ها و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان نشان می دهد بیش از 80 درصد واحدها محدودیت و نکات بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را رعایت می کنند.

محمدرضا باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نظارت بر واحدهای صنفی در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی مانند ادارات، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اماکن انتظامی نشان می دهد اصناف شهرستان اردستان همکاری خوبی برای مبارزه با شیوع کرونا دارند و به رعایت محدودیت ها و شیوه نامه های بهداشتی متعهد هستند.

وی افزود: بازرسی ها و نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان نشان می دهد بیش از 80 درصد واحدها محدودیت و نکات بهداشتی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را رعایت می کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اردستان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح محدودیت های اصناف در شهرستان، 18 واحد صنفی متخلف پلمب شده است، گفت: تمایلی به بستن و پلمب صنوف نداریم، اما چون سلامت مردم اولویت است، ناچار به تعطیلی واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد اصناف اردستان محدودیت های کرونایی را رعایت می کنند

80 درصد اصناف اردستان محدودیت های کرونایی را رعایت می کنند