مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-04-21اقتصادي

منابع مالی سد هراز تامین می شود/ خشکسالی در ایران جدی است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تامین منابع مالی سد هراز آمل گفت: پارسال 60 میلیارد تومان برای جاده جایگزین سد هراز تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از سد مخزنی هراز در شهرستان آمل، از پیش بینی منابع لازم اعتبار در دولت برای تسریع و شتاب بخشی به روند ساخت سد هراز با هدف جبران کمبود آب در شهرهای مرکزی مازندران خبر داد.

وی گفت: سازمان مدیریت بحران کشور سال گذشته حدود 60 میلیارد تومان برای تکمیل جاده جایگزین سد هراز کمک مالی کرده و امسال هم با توجه به ردیف اعتباری که دولت در این طرح مهم ملی دارد، به صورت ویژه بررسی خواهد کرد تا از محل فروش ماده (56) یا منابع دیگر اعتبارهای جدیدی را اختصاص دهد.

وی افزود: سد هراز با توجه به قابلیت های بالایی که در تأمین آب شرب ونیز کشاورزی بیش از 5 شهرستان مرکزی مازندران در کاهش بحران و مدیریت مصرف آب در این خطه دارای اهمیت زیادی است.

خشکسالی درسال 1400 جدی است رییس سازمان مدیریت بحران کشور، با بیان اینکه تغییر اقلیمی که اکنون در کل دنیا رخ داده، تأثیرات آن بر کشور ما نیز بسیار زیاد بوده است، گفت، در چند سال گذشته ایران یک دوره حدود 17 تا 18 ساله خشکسالی را پشت سر گذاشته بود و سال 98 با بارش های خوب باران و برف، دوره پرآب را پس از چند سال درکشور تجربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع مالی سد هراز تامین می شود/ خشکسالی در ایران جدی است

منابع مالی سد هراز تامین می شود/ خشکسالی در ایران جدی است