مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-21اقتصادي

برچسب گذاری نرخ جدید کرایه های تاکسی در تهران آغاز شد


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب های افزایش نرخ کرایه های جدید سال 1400 در تاکسی ها خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمدروشنی با اعلام این مطلب درتشریح افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تاییدکمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی های متعدد با  35درصد افزایش نرخ در تاکسی ها موافقت شده است.

روشنی افزود: البته هیچ راننده ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت کند و همانند سال گذشته نرخ ها طبق شرایط کرونا یی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده  است که ازامروز رانندگان می توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند.

  وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه ها از امروز در تمام پایانه ها اجرایی می شود و یک  برچسب مندرج به قیمت مصوب  داخل تاکسی ها برروی شیشه جلو نصب می شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت برسازمان تاکسیرانی شهرتهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بروروی برچسب ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می باشد که مشخصاتی منجمله صلاحیت و انطباق مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برچسب گذاری نرخ جدید کرایه های تاکسی در تهران آغاز شد

برچسب گذاری نرخ جدید کرایه های تاکسی در تهران آغاز شد