مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-21اجتماعي

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در ایلام شناسایی شوند


استاندار ایلام با اشاره به اینکه دانش آموزان بازمانده از تحصیل در ایلام شناسایی شوند، گفت: 14 هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سبک زندگی مردم و به فراخور آن در شیوه های آموزشی ابراز کرد: داشتن تبلت آموزشی یکی از اولویت ها و نیازهای اساسی دانش آموزان در دنیای امروز است که با توجه به بضاعت بعضی خانواده ها و عدم دسترسی به تبلت دانش آموزی تهیه این تعداد تبلت یک کار مهم و ضروری بود.

وی با تاکید بر فراهم کردن امکانات برای تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل در استان، تصریح کرد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر ارائه تحصیل رایگان به شهروندان تاکید شده و امروزه با وجود امکانات و تکنولوژی های نوین ارتباطی، پذیرفتنی نیست کسی از تحصیل بازماند.

وی با بیان اینکه بیش از 20 پروژه قابل افتتاح و 5 پروژه آماده کلنگ زنی در استان وجود دارند، گفت: باید نوسازی مدارس استان تمام تلاش خود را به کار گیرد تا اماکن آموزشی در دست ساخت که در تمام شهرستان های استان از پیشرفت قابل توجهی برخوردارند تا پایان دولت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شوند.

وی با بیان اینکه ایجاد هنرستان هنرهای زیبا در ایلام با همکاری آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و سایر دستگاه های مرتبط یکی از ضروریات و از زیر ساخت های مهم شکل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در ایلام شناسایی شوند

دانش آموزان بازمانده از تحصیل در ایلام شناسایی شوند