مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-04-21اقتصادي

با تولید 55 میلیون قطعه رکورد تولید را شکست دادیم


به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های قطعه سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش تولید داشتیم و توانستیم 55 میلیون قطعه را تولید که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می شود.

- در پی نشست خبری شرکت کروز در خصوص گزارش عملکرد این قطعه ساز بزرگ کشور در سال 99، مهندس علی یوسفی مدیر فروش کروز در خصوص سهم این شرکت در بازار گفت: شرکت کروز به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین شرکت های قطعه سازی کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در سالی که جهش تولید نام داشت، بیش از 30 درصد افزایش تولید داشت و توانستیم 55 میلیون قطعه را تولید و در اختیار خودروسازان قرار دهیم که این خود یک رکورد تولید قطعه محسوب می شود و امروز با افتخار اعلام می نماییم یکی از بزرگترین تامین کنندگان شرکت های خودروساز هستیم.

یوسفی افزود: قطعات کروز بیش از 50 درصد سهم بازار را در برخی از قطعات در اختیار دارد ولی در خصوص برخی قطعات هایتک، بیش از 80 درصد سهم بازار را در اختیار گرفته ایم.

مدیر فروش کروز با تاکید بر اینکه هیچ انحصاری در تامین قطعات خودروسازان وجود ندارد، اظهار کرد: خودروساز بنابر قیمت و کیفیت سورس های خود را تعیین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تولید 55 میلیون قطعه رکورد تولید را شکست دادیم

با تولید 55 میلیون قطعه رکورد تولید را شکست دادیم