مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-21پزشكي

یک میلیون نفر در البرز حاشیه نشین هستند


البرز بیش از یک میلیون جمعیت حاشیه نشین و کمترین سرانه تخت بیمارستانی را بین استان های کشور دارد و با سیستان و بلوچستان هم رده است.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: البرز بیش از یک میلیون جمعیت حاشیه نشین و کمترین سرانه تخت بیمارستانی را بین استان های کشور دارد و با سیستان و بلوچستان هم رده است.

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه یکم اردیبهشت در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: البرز پایتخت اول کشور در مهاجرپذیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه البرز متراکم ترین استان کشور با 522 نفر جمعیت در هر کیلومترمربع است، افزود: روزانه بیش از یک میلیون تردد از محورهای البرز صورت می گیرد.

وی افزود: البرز هاب دارویی کشور است و چهار واکسن مطرح در کشور در حوزه جغرافیایی البرز در حال مطالعه و تهیه هستند.

شهبازی گفت: البرز بیش از یک میلیون جمعیت حاشیه نشین و کمترین سرانه تخت بیمارستانی را بین استان های کشور داریم و با سیستان و بلوچستان هم رده هستیم.

وی افزود: در ابتدای دولت تدبیر و امید البرز دارای 2000 تخت بیمارستانی بود ولی اکنون این رقم به 3600 تخت رسید اما متاسفانه رشد جمعیت از این اقدامات فراتر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون نفر در البرز حاشیه نشین هستند

یک میلیون نفر در البرز حاشیه نشین هستند