مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-21سياسي

چرا پخش «آنلاین» تئاتر در دوران کرونا موفق نشد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زمانی که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی فعالیت ها و اجرا های تئاتری شد، یکی از راه های فعالیت و زنده نگه داشتن ارتباط مخاطبان با تئاتر، - ناصر آویژه معتقد است که پخش آنلاین تئاتر ها به ویژه تئاتر های کودک و نوجوان در شرایط کرونایی جامعه امکان بسیار مناسبی بود که متأسفانه به دلیل نبود تبلیغات، استفاده درستی از آن نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زمانی که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی فعالیت ها و اجرا های تئاتری شد، یکی از راه های فعالیت و زنده نگه داشتن ارتباط مخاطبان با تئاتر، استفاده از فضای مجازی شد.

در ابتدا به صورت گسترده و شاید به نوعی بتوان گفت هیجان زده، تنور بحث و استفاده از فضای مجازی برای گفتگوها، اجرا ها و پخش فیلم اجرا های تئاتری داغ شد.

بسیاری معتقد بوده و هستند که پخش اینترنتی فیلم اجرا های تئاتری یکی از امکانات قابل توجهی است که در دوران کرونایی می توان از آن بهره برد تا هم برای گروه های تئاتری منبع درآمد و هم برای مخاطبان و علاقه مندان تئاتر که نمی توانند در شرایط کرونایی در سالن ها حضور پیدا کنند فرصتی برای تماشای آثار نمایشی باشد.

طی یک سال گذشته طرح پخش آنلاین اجرا های تئاتری توسط بخش های خصوصی و دولتی اجرا شد، ولی نتوانست روند قابل قبولی را سپری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پخش «آنلاین» تئاتر در دوران کرونا موفق نشد؟

چرا پخش «آنلاین» تئاتر در دوران کرونا موفق نشد؟