مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-21ورزشي

گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است


هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با مصاف حساس تیم های کراپ الوند قزوین و گیتی پسند در قزوین همراه است، جایی که شاگردان رضالک به دنبال یک برد حیثیتی و شاگردان شمسایی برای ثبت یک پیروزی پرگل دیگر به میدان خواهند رفت.

- ایسنا/اصفهان هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با مصاف حساس تیم های کراپ الوند قزوین و گیتی پسند در قزوین همراه است، جایی که شاگردان رضالک به دنبال یک برد حیثیتی و شاگردان شمسایی برای ثبت یک پیروزی پرگل دیگر به میدان خواهند رفت.

در چهارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز جمعه (3 اردیبهشت ماه) از ساعت 22 کراپ الوند در قزوین میزبان گیتی پسند اصفهان است.

اسماعیل کمربسته، حسین توانا، فرزین صالح و احسان سبزواری قضاوت دیدار دو تیم کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان را برعهده خواهند داشت و ابراهیم مسیبی نیز ناظر داوری این دیدار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاگردان شمسایی که بعد از سالها سرمربی خود را در زمین کنار خود داشتند، توانستند در رقابتی حساب شده و با برنامه با گل های علیرضا وفایی، سعید احمدعباسی (2گل) و علی اصغر حسن زاده با نتیجه 4 بر صفر مس سونگون را شکست دهند و با روحیه مضاعف برای مصاف با کراپ الوند راهی قزوین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است

گیتی پسند به دنبال یک بازی پر گل مقابل کراپ الوند است