مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-21اقتصادي

75 هزار تن نهاده های دامی سال گذشته در استان کرمان توزیع شد


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: حدود 75 هزار تن نهاده های دامی اعم از ذرت، جو و سویا سال گذشته در استان کرمان توزیع شده است.

- احمد مسعودی امروز اول اردیبهشت ماه اظهار کرد: حدود 75 هزار تن نهاده های دامی اعم از ذرت، جو و سویا سال گذشته در استان کرمان توزیع شده است.

وی افزود: در سال گذشته مقدار 363 تن گوشت منجمد ذخیره سازی شده که از این مقدار 343 تن در اختیار واحدهای صنفی برای توزیع بین مردم قرار گرفت.

مسعودی تصریح کرد: همچنین 2572 تن مرغ منجمد در طول سال ذخیره سازی که مقدار 2517 تن آن توزیع شده است .

وی بیان کرد: در خصوص توزیع مرغ گرم بر اساس ابلاغیه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور از تاریخ 19 فروردین ماه جاری بحث تأمین نیاز مصرف متعارف استان ها به اداره کل پشتیبانی امور دام استان محول و در این رابطه با همکاری و مباشرت اتحادیه تعاونی مرغداران استان کرمان و بسیج اصناف این کار شروع شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: در این راستا مرغ گرم از مرغداران استان خریداری و در سطح استان توزیع شده که بر اساس گزارشات رسیده تاکنون 613 هزار و 979 تن در شمال استان و 229 هار و 894 تن در جنوب استان توزیع شده است و همچنین 45 هزار و 580 تن نیز از خارج از استان تأمین و برای توزیع در اختیار سازمان صمت استان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار تن نهاده های دامی سال گذشته در استان کرمان توزیع شد

75 هزار تن نهاده های دامی سال گذشته در استان کرمان توزیع شد