مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-04-21اقتصادي

تولیدکنندگان محصولات چرمی نگران فروش نباشند


فعالان این عرصه نباید نگران فروش محصولات خود باشند چون محصولات چرمی مشتری خود را دارد، اولین مشتریان من نیز خانواده ام بودند و سپس به صورت زنجیره معرفی شده و محصولاتم به فروش رفت.

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: فعالان این عرصه نباید نگران فروش محصولات خود باشند چون محصولات چرمی مشتری خود را دارد، اولین مشتریان من نیز خانواده ام بودند و سپس به صورت زنجیره معرفی شده و محصولاتم به فروش رفت.

زهرا حسنی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از سال 89 وارد حرفه چرم دوزی شدم و همزمان با فعالیت در این عرصه به دیگران نیز آموزش دادم.

پس از آن در سرای سعدالسلطنه فروشگاهی دایر کردم که در ابتدا مواد اولیه چرم دوزی را به فروش می رساندم اما اکنون تولید انبوه داریم و صفر تا صد کار را به صورت دستی تولید می کنیم و طی این سال ها برای ده ها نفر از زنان بی سرپرست و بدسرپرست، دانشجویان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان زندان کارآفرینی کرده ایم.

در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و کاهش فروش محصولات چهار دوزنده با ما همکاری دارند البته طراحی و الگوی کار را خودم انجام می دهم.

این کارآفرین عنوان کرد: از سوی جهاد دانشگاهی از حجره من بازدید کردند؛ به نظر من طرح مشاغل خانگی ایده خوبی است و اگر تسهیلات و امکانات فراهم شود می توانیم نفرات بیشتری را آموزش دهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان محصولات چرمی نگران فروش نباشند

تولیدکنندگان محصولات چرمی نگران فروش نباشند