مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-04-21اقتصادي

استفاده از ریزجلبک ها به جای کودهای شیمایی در استخرهای پرورش ماهی؟


در جلسه تخصصی تولید غذای زنده که در راستای اجرای تفاهم نامه اداره کل شیلات مازندران با واحد جهاد دانشگاهی این استان در سالن شهید سلیمانی اداره کل شیلات برگزار شد بر استفاده از ریزجلبک ها به جای کودهای شیمیایی در استخرهای پرورش ماهی تاکید به عمل آمد.

- ایسنا/مازندران در جلسه تخصصی تولید غذای زنده که در راستای اجرای تفاهم نامه اداره کل شیلات مازندران با واحد جهاد دانشگاهی این استان در سالن شهید سلیمانی اداره کل شیلات برگزار شد بر استفاده از ریزجلبک ها به جای کودهای شیمیایی در استخرهای پرورش ماهی تاکید به عمل آمد.

در این جلسه در خصوص اجرای طرح استفاده از غذای زنده (ریزجلبک) در مزارع و منابع پرورش ماهیان گرمابی با رویکرد کاهش هزینه تولید و همچنین استفاده از جلبک ها در تغذیه اولیه لارو ماهیان خاویاری بحث و تبادل نظر شد.

محمدمهدی عباس زاده معاون آبزی پروری اداره کل شیلات مازندران در این جلسه اظهار کرد: هدف از برگزاری جلسه، بررسی امکان استفاده از ریزجلبک ها در مزارع گرمابی و خاویاری است چرا که در سال گذشته در سطح آزمایشگاهی تجربه موفقی به دست آمد.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه تفاهم نامه ای با جهاد در خصوص همکاری علمی و تحقیقاتی اجرایی صورت گرفت و به دنبال این هستیم تا ظرفیت جهاد در خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ریزجلبک ها به جای کودهای شیمایی در استخرهای پرورش ماهی؟

استفاده از ریزجلبک ها به جای کودهای شیمایی در استخرهای پرورش ماهی؟