مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-04-21اقتصادي

طرح ساماندهی خاک و نخاله در بجنورد اجرا می شود


معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از اجرای طرح ساماندهی خاک و نخاله در این شهر خبر داد.

- شادکام گفت: ساخت وسازهای شهری همواره با تبعات مختلفی ازجمله افزایش حجم خاک و نخاله و ضایعات ساختمانی همراه است و شهرداری به منظور تسهیل در پاکیزگی محیط های شهری و دسترسی آسان شهروندان به امکانات حمل نخاله و حفظ نظافت معابر شهری ، طرح ساماندهی به خاک و نخاله شهری را اجرا می کند.

وی افزود: اداره خاک و نخاله شهرداری کار نظارت بر ساخت وسازها را در زمینه امحای نخاله های ساختمانی برعهده دارد اما قانون گریزی برخی شهروندان موجب تحمیل هزینه و زحمت مضاعف پرسنل شهرداری، آلودگی محیطی و مشکلات درتردد شهروندان می شود.

شادکام یادآورشد: سامانه 137 شهرداری آماده دریافت گزارش شهروندان در ارائه اطلاعات مربوط به دفع نخاله در معابر عمومی است و امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین شهری در بهبود سیما ومنظرشهری مشارکت کنند وی همچنین مالکین مشغول ساخت و ساز را ملزم به انتقال مصالح از معابر به داخل ساختمان و در زمان اتمام ساخت و ساز، تخلیه ضایعات ملکی را به معدن خاک و نخاله یک وظیفه شهروندی دانست.

شادکام همچنین به صدور اخطار برای شهروندان متخلف اشاره کرده و گفت: شهرداری با صرف هزینه های گزاف اقدام به جانمایی معدن خاک و نخاله کرده است و همه فعالان دراین حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی خاک و نخاله در بجنورد اجرا می شود

طرح ساماندهی خاک و نخاله در بجنورد اجرا می شود