مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-21پزشكي

شاهد پیشرفت های زیادی در دانشگاه های علوم پزشکی سیستان وبلوچستان هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه علمی در دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان هستیم که این امر آروزی بسیاری از دوستداران این آب و خاک بوده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شاهد پیشرفت های زیادی در زمینه علمی در دانشگاه های علوم پزشکی سطح استان هستیم که این امر آروزی بسیاری از دوستداران این آب و خاک بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید محمد هاشمی شهری یکم اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحییه هفته سلامت اظهارکرد: برخورداری این دانشگاه از 10 هزار سفیر سلامت نشان دهنده نقش موثر بهداشت و درمان در خانواده ها و ایجاد تعامل و مشارکت با سفیران سلامت بوده که در کنترل و پیشگیری کرونا کمک قابل توجهی به شبکه بهداشت و درمان کرده است.

وی ادامه داد: عدالت در سلامت و توزیع جزیی از آموزه های دینی ما هست که در اسلام به صراحت روی این نکات تاکید شده و در همین راستا توزیع خدمات بهداشتی عادلانه یکی از اهداف مهم ما بوده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته سلامت ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر است افزود: هفته سلامت همه ساله باتوجه به اهمیتی که در جوامع بشری دارد به صورت ویژه برگزار می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه سیستان و بلوچستان پتانسیل داشتن چهار دانشگاه علوم پزشکی را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد پیشرفت های زیادی در دانشگاه های علوم پزشکی سیستان وبلوچستان هستیم

شاهد پیشرفت های زیادی در دانشگاه های علوم پزشکی سیستان وبلوچستان هستیم