مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-21ورزشي

ناداوری، رنگ مدال آسیایی ام را تغییر داد / توانایی کسب مدال المپیک را دارم


دارنده نشان نقره وزن 60 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: همه دیدند که در فینال مسابقات آسیایی چطور حق من را خوردند و همین ناداوری باعث شد که رنگ مدالم در آسیا تغییر کند.

- ایسنا/خوزستان دارنده نشان نقره وزن 60 کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: همه دیدند که در فینال مسابقات آسیایی چطور حق من را خوردند و همین ناداوری باعث شد که رنگ مدالم در آسیا تغییر کند.

مهدی محسن نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباه کسب مدال نقره رقابت های قهرمانی آسیا، اظهار کرد: هدف از حضور در این مسابقات این بود که خودم را برای مسابقات بزرگ المپیک ثابت کنم.

من چون می خواستم در این رقابت ها تمام حریفانم را شکست دهم، با آمادگی بالا حضور پیدا کرده بودم.

وی بیان کرد: در دور گروهی تمام رقبایم را شکست دادم، هرچند که می دانید همیشه داوری ها به ضرر ایران است و چون ایرانی ها در روز نخست مدال می گیرند، تلاش می کنند که دیگر ایرانی ها در روز دوم مدال کسب نکنند و حتی در دور گروهی هم می خواستند، حق من را در مصاف با کشتی گیر ژاپنی ضایع کنند که البته نتوانستند و من حریفم را با اختلاف شکست دادم.

اما در فینال و در رقابت با حریف قزاقستانی، ناداوری خودش را نشان داد و درست است که خودم هم کمی اشتباه داشتم ولی همه و خود آقای بنا هم دیدند که چطور حق من را خوردند و همین ناداوری باعث شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناداوری، رنگ مدال آسیایی ام را تغییر داد / توانایی کسب مدال المپیک را دارم

ناداوری، رنگ مدال آسیایی ام را تغییر داد / توانایی کسب مدال المپیک را دارم