مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-21سياسي

1318 شهید استان خراسان رضوی در ماه رمضان به شهادت رسیدند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی برای زنده نگهداشتن یاد شهدا است، گفت: یک هزار و 318 نفر از شهدای استان در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام حسین معصومی با بیان اینکه 1318 نفر از شهدای استان خراسان رضوی در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیده اند، گفت: دفاع مقدس گنجینه ای از خاطرات، رشادت ها و فداکاری ها است و در ماه رمضان ارج و مقام این فداکاری ها به اوج رسیده است.

وی افزود: جنگ و مبارزه با دشمن شب و روز نمی شناسد، رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دهان روزه نیز با رژیم صدام می جنگیدند و با همان حال به شهادت می رسیدند.

استان خراسان رضوی 17 هزار و 311 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است که از این تعداد1318 شهید در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام معصومی گفت: روزه داری ، تأکید به قرائت قرآن ، دعا برای رزمندگان اسلام ، آرزوی شهادت ، وحدت ، توجه به فرامین اسلام و حفظ حجاب از مهمترین مواردی است که شهدا در وصیت نامه های خود به آن تأکید ویژه کرده اند.

مدیرکل بنیاد استان خراسان رضوی در خصوص تغییرات آمار شهدا و ایثارگران گفت: شهادت و جابه جایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به استان خراسان رضوی و برگزاری کمیسیون های ایثارگری باعث می شود، آمار شهدا، جانب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1318 شهید استان خراسان رضوی در ماه رمضان به شهادت رسیدند

1318 شهید استان خراسان رضوی در ماه رمضان به شهادت رسیدند