مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-21ورزشي

اداره ای که توسط یک کارمند اداره می شود/ نبود فضای ورزشی پاشنه آشیل«صالح آباد»


ورزشکاران بخش صالح آباد از بی مهری های مسوولین ورزش و جوانان استان و نبود امکانات مناسب ورزشی گلایه مند هستند و سبب دلسردی آنها به ورزش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز در سراسر کره خاکی با کلی مسائل و دغدغه های روزمره، پای ورزش به میان می آید همه با شور و هیجان سراغ این مسئله می روند؛ ورزش برای مردم به ویژه نسل جوان آنچنان اهمیتی دارد که نسبت به این موضوع بحث و جدل های فراوانی صورت می گیرد.

صالح آباد یک شهر کوچک که دارای ورزشکارانی مستعد و آینده دار و حتی در گذشته برای تیم های بزرگ کشور و تیم ملی افتخار آمیز بوده است.

جوانان این دیار با شور و شوق و امید پای به عرصه ورزش گذاشتند که بتوانند روزی در آینده چون بزرگان خود برای کشور و استان و شهر خود افتخار کسب کنند؛ اما امروز مسوولان ورزش و جوانان استان این امید و شور را از جوانان این شهر گرفته است.

اداره سالن ورزشی به دهیاران واگذار شده است علی یاری مسوول اداره ورزش و جوانان بخش صالح آباد در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: بخش صالح آباد دارای دو سالن در شهر صالح آباد و روستای گلان و همچنین دارای یک زمین کرونا تعداد ورزشکاران خیلی کم شده و در حال حاضر حدود 50 نفر ورزشکار سازمان یافته داریم که در رشته های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره ای که توسط یک کارمند اداره می شود/ نبود فضای ورزشی پاشنه آشیل«صالح آباد»

اداره ای که توسط یک کارمند اداره می شود/ نبود فضای ورزشی پاشنه آشیل«صالح آباد»