مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-21پزشكي

آژیر قرمز در بجستان/ آمارهای واقعی فراتر از آمارهای ثبت شده، است


رییس شبکه بهداشت و درمان بجستان از افزایش چشمگیر بستری ها و تست های مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: آمارهای واقعی تعداد مبتلایان خیلی بیشتر از آمارهایی است که ثبت می شود؛ - چراکه بسیاری از افراد ناقل بی علامت هستند و خیلی از افراد هم علامت دار هستند اما اصلا برای درمان به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمی کنند.

علی قویدل در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: میزان بیماران بستری مبتلا به کرونا و همچنین تست های مثبت در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که مهمترین دلیل آن سفرهای نوروزی و عدم اعمال محدودیت ها بوده است.

قویدل با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان بجستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: در ایام نوروز در شهرستان بجستان همچون بسیاری از نقاط کشور، شاهد افزایش تجمعات و دورهمی های خانوادگی بودیم که همین عادی انگاری ها بیشترین نقش را در افزایش آمار مبتلایان و بستری ها داشته و دارد.

وی تصریح کرد: آمارهایی که اعلام می شود گویای تمامی واقعیت نیست؛ چراکه بسیاری از افراد ناقل بدون علامت هستند و به راحتی ویروس را در جامعه منتشر می کنند، اما چون بی علامت هستند اصلا به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند و یا افراد زیادی نیز در شهر و روستا هستند که علائم تنفسی دارند، اما باز هم به مراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز در بجستان/ آمارهای واقعی فراتر از آمارهای ثبت شده، است

آژیر قرمز در بجستان/ آمارهای واقعی فراتر از آمارهای ثبت شده، است