مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-21اقتصادي

برپایی اختتامیه جشنواره «پیشگیری از سوانح و حوادث» در رادیو سلامت


سومین جشنواره کشوری «پیشگیری از سوانح و حوادث» با شعار «خط- نشان- سرعت و محوریت مدیریت سرعت» روز شنبه 4 اردیبهشت ماه در رادیو سلامت به کار خود پایان می دهد.

- سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث با شعار خط- نشان- سرعت و محوریت مدیریت سرعت روز شنبه 4 اردیبهشت ماه در رادیو سلامت به کار خود پایان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صدیقه اعتماد سعید مدیر شبکه رادیویی سلامت گفت: مدیریت موثر سرعت، مهمترین راهکار مداخله ای در کاهش مرگ و میر ناشی از حوادث ترافیکی است، زیرا به ازای هر یک درصد افزایش در سرعت، متوسط 4 درصد خطر تصادفات مرگبار و 3 درصد خطر تصادفات شدید افزایش می یابد.

پنج درصد کاهش متوسط سرعت، تعداد فوتی ها را تا 30 درصد کاهش می دهد و آموزش این موارد دلیلی بود که رادیو سلامت متولی برگزاری جشنواره ای برای این منظور شد.

سومین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث در بخش های شنیداری، دیداری، مکتوب و فضای مجازی با مدیریت سرعت پذیرای آثار علاقه مندان بود و مراسم اختتامیه روز شنبه چهار اردیبهشت ماه به صورت آن لاین در رادیو سلامت با حضور علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا، صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت و پیرحسین کولیوند رییس سازمان اور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اختتامیه جشنواره «پیشگیری از سوانح و حوادث» در رادیو سلامت

برپایی اختتامیه جشنواره «پیشگیری از سوانح و حوادث» در رادیو سلامت