مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-21بين الملل

پشت پرده کودتای اردن رسما اعلام شد


دادستانی امنیتی اردن، 9 روز پس از ارجاع پرونده نتایج تحقیقات درباره کودتای اخیر این کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، منابع قضایی اردن گفتند که نتایج تحقیقات دادستانی امنیتی این کشور درباره کودتای فروردین گذشته حکایت از آن دارد که عاملان آن، نقش، کارکرد و وظایف مختلف و متفاوتی بر عهده داشتند که تهدیدی آشکار برای امنیت و ثبات این کشور بود.

در همین راستا، خبرگزاری رسمی پترا نوشت که دادستانی امنیت اردن در حال آماده سازی و ارجاع نتایج تحقیقات خود در مورد حوادث اخیر اردن به دادگاه امنیت این کشور است.

حازم المجالی دادستان کل امنیتی اردن گفت که نتایج تحقیقات در خصوص کودتای اخیر حاکی از آن است، افرادی که در این رخداد دست داشتند، نقش و اقدامات مختلف و متفاوتی برعهده داشتند که اقدام آنها تهدیدی آشکار برای امنیت و ثبات اردن محسوب می شد.

المجالی افزود: دادستان کل امنیتی اردن در حال کار برای تکمیل مراحل نهایی تحقیقات و انجام الزامات قانونی برای ارجاع پرونده به دادگاه امنیت کشور است.

در همین پیوند گروه وکلای بازداشت شدگان کودتای اخیر اردن اعلام کرد که به آنها اجازه داده نشده با دو تن از موکلان خود دیدار کنند و گفته اند که وکلای دیگری برای آن دو تعیین و انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کودتای اردن رسما اعلام شد

پشت پرده کودتای اردن رسما اعلام شد