مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-21سياسي

کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری نیازمند اجرای پروژه تله کابین است


استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه تله کابین در تاق بستان اظهار داشت: کرمانشاه برای تبدیل شدن به یک قطب مهم گردشگری در غرب کشور نیازمند اجرای پروژه های بزرگی مانند تله کابین است.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه تله کابین در تاق بستان اظهار داشت: کرمانشاه برای تبدیل شدن به یک قطب مهم گردشگری در غرب کشور نیازمند اجرای پروژه های بزرگی مانند تله کابین است.

هوشنگ بازوند، امروز(اول اردیبهشت) در نشست پشتیبانی و رفع موانع پروژه های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان، اظهار داشت: تله کابین یک طرح بسیار مناسب برای جذب گردشگران است و این پروژه در اغلب استان های گردشگرپذیر که این امکان برای آن ها فراهم بوده، اجرایی شده است.

وی افزود: با برررسی مقایسه ای صورت گرفته، شرایط اجرای این پروژه در کرمانشاه به لحاظ دریافت مجوزهای میراث فرهنگی بسیار مناسب تر از برخی استانهای همجوار است، ولی متاسفانه برای اجرای این پروژه در استان سختگیری های بیشتری لحاظ می شود.

استاندار تاکید کرد: مردم کرمانشاه موافق اجرای تله کابین هستند و مدیریت ارشد استان هم خود را موظف دانسته طی این مدت برای اجرای این پروژه رایزنی و پیگیری های لازم را با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انجام دهد و بزودی نشست دیگری با وزارتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری نیازمند اجرای پروژه تله کابین است

کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری نیازمند اجرای پروژه تله کابین است