مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-21بين الملل

تصاویر ماهواره ای از ساز و برگ نظامی روسیه در مرز اوکراین


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اختصاصی، با انتشار تصاویری ماهواره ای درباره وضعیت موجود در مناطق مرزی روسیه و اوکراین، مسکو را به تشدید تنش ها متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که تنش ها میان مسکو، کی یف، واشنگتن و برخی متحدان اروپایی ناتو ادامه دارد، روزنامه آمریکایی گزارشی با محتوای تصاویر ماهواره ای درباره ساز و برگ نظامی روسیه در نزدیکی مناطق مرز اوکراین منتشر کرد.

ژورنال در این گزارش اختصاصی تصاویر شرکت ماکسار تکنولوژیس (Maxar Technologies) را منتشر کرد؛ شرکت آمریکایی مستقر در شهر وست مینیستر ایالت کلرادو که در زمینه ساخت ارتباطات، رصد زمین، رادار و ماهواره های سرویس دهی در مدار، محصولات ماهواره ای و خدمات مربوطه فعالیت دارد.

در گزارش این روزنامه آمریکایی ادعا شده است، روسیه جنگنده های خود را به منطقه کریمه و پایگاه های نظامی نزدیک اوکراین منتقل کرده است.

طبق گزارش ادعایی وال استریت ژورنال، تصاویر ماهواره ای از وضعیت موجود در مناطق مرزی روسیه و اوکراین نشان می دهد، ساز و برگ نظامی مسکو بیشتر از آن چیزی است که قبلا فاش شده بود.

    در گزارش آمده است: تصاویر نشان می دهد که 30 جنگنده (روسیه) در باند پرواز یک پایگاه هوایی در (منطقه) کریمه به صف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماهواره ای از ساز و برگ نظامی روسیه در مرز اوکراین

تصاویر ماهواره ای از ساز و برگ نظامی روسیه در مرز اوکراین