مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-21سياسي

مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی پایان یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، حامد علی اکبر زاده اظهار کرد: مهلت ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال به پایان رسیده است و دانشجویانی که در این جشنواره ثبت نام کرده اند تا 15 اردیبهشت فرصت دارند تا .

- دبیر جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام کرد: مهلت ثبت نام بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی پایان یافت و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، حامد علی اکبر زاده اظهار کرد: مهلت ثبت نام در بیست و هشتمین جشنواره کتاب سال به پایان رسیده است و دانشجویانی که در این جشنواره ثبت نام کرده اند تا 15 اردیبهشت فرصت دارند تا دو نسخه از آثار ثبت نام شده را به دبیرخانه ارسال کنند، در غیر اینصورت آثار آن ها از مرحله داوری حذف خواهد شد.

وی از شکسته شدن رکورد تعداد ارسال آثار رسیده به جشنواره خبر داد و گفت: بیش از 730 اثر در جشنواره ثبت نام شده که این بالاترین میزان مشارکت در تمام ادوار این جشنواره بوده است.

همچنین در این دوره بیشترین تعداد آثار دریافت شده در بخش اصلی مربوط به گروه های علوم پزشکی و علوم انسانی و در بخش ویژه مربوط به شاخه های تاریخ شفاهی و علوم انسانی اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی پایان یافت

مهلت شرکت بیست و هشتمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی پایان یافت