مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-21ورزشي

مسابقات کارگری جام جهانی شرکت ها به تعویق افتاد


مسابقات کارگری جام جهانی شرکت ها که قرار بود خرداد امسال در آتن یونان برگزار شود به دلیل تشدید بیماری کرونا دوباره از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد.

- مسابقات کارگری جام جهانی شرکت ها که قرار بود خرداد امسال در آتن یونان برگزار شود به دلیل تشدید بیماری کرونا دوباره از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد.

جواد رمضی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سومین دوره بازیهای جام جهانی شرکت ها قرار بود از 19 تا 23 خرداد در 18 رشته ورزشی در آتن یونان برگزار شود که به دلیل تشدید بیماری کرونا زمان برگزاری این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی از خرداد به مهر تغییر پیدا کرد.

وی گفت: کاروان ایران قرار بود با 113 ورزشکار در 8 رشته ورزشی در این رویداد شرکت کند.

رمضی خاطرنشان کرد: هر چند تمام تمهیدات لازم برای آماده سازی تیم ها و اعزام کاروان ایران به این مسابقات صورت گرفته بود، اما با به تعویق افتادن این مسابقات به دلیل کرونا، مجبوریم کلیه اردوها و برنامه های پیش بینی شده برای آماده سازی ورزشکاران اعزامی را تا بهبود شرایط تعطیل کنیم تا سلامتی ورزشکاران به خطر نیفتد.

وی در پایان افزود: پیش از این نیز مسابقات جام جهانی ورزش کارگری که قرار بود خرداد در ایتالیا برگزار شود، از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد و قرار است این مسابقات نیز مهرماه سال جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کارگری جام جهانی شرکت ها به تعویق افتاد

مسابقات کارگری جام جهانی شرکت ها به تعویق افتاد