مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-21اقتصادي

اعتبارلازم برای معافیت بیمه ای برخی مشاغل در قانون بودجه ابلاغ شد


بند «و» در تبصره «2» لایحه بودجه 1400 مانند لایحه بودجه سال قبل به پرداخت بدهی های دولت اختصاص دارد که در این میان برای سازمان تامین اجتماعی نیز اعتباری در نظر گرفته شده است.

- وزیر کار گفت: بند و در تبصره 2 لایحه بودجه 1400 مانند لایحه بودجه سال قبل به پرداخت بدهی های دولت اختصاص دارد که در این میان برای سازمان تامین اجتماعی نیز اعتباری در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ملی فرش ایران، محمد شریعتمداری از تأمین بودجه در سال 1400 برای گروه های مختلف شغلی از جمله بافندگان فرش که از معافیت هایی در حق بیمه برخوردار بودند خبر داد و گفت: برای گروه های مختلف شغلی مثل جامعه بافندگان فرش دستباف، زنبورداران و سایر اقشار که از معافیت هایی در حق بیمه برخوردار بودند، در بند (و) تبصره 2 قانون بودجه در جز دیگری غیر از 89 هزار میلیارد تومان منابع که برای سازمان تأمین اجتماعی تأمین اعتبار شده و مابقی ردیف تا سقف 150 هزار میلیارد تومان معین شده تا به این بخش هم کمک جدی شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در سال 1400 با این اقدام، معوقاتی که دولت در این زمینه دارد با توجه به تأمین اعتبار ما به التفاوت 89 هزار میلیارد تومان تا 150 هزار میلیارد تومان برطرف خواهد شد تا هیچکس در نوبت و پشت نوبت دریافت استفاده از این نوع خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارلازم برای معافیت بیمه ای برخی مشاغل در قانون بودجه ابلاغ شد

اعتبارلازم برای معافیت بیمه ای برخی مشاغل در قانون بودجه ابلاغ شد