مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-21اقتصادي

اعطای انشعاب آب به ساختمان های جدید از دستور کار خارج شد


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: براساس مصوبات کمیته مدیریت بحران، اعطای انشعابات جدید به پروژه های ساختمان سازی از دستور کار خارج شده و متقاضیان می توانند در صورت نیاز آب مصرفی خود را از چاه های خصوصی تأمین کنند.

- ایسنا/همدان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد: براساس مصوبات کمیته مدیریت بحران، اعطای انشعابات جدید به پروژه های ساختمان سازی از دستور کار خارج شده و متقاضیان می توانند در صورت نیاز آب مصرفی خود را از چاه های خصوصی تأمین کنند.

حمیدرضا نیکداد از مدیریت مصرف آب به وسیله بهره گیری از شیرهای فشارشکن و کنترل گرها خبر داد و گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی و اُفت حجم ذخایر آبی مدیریت فشار آب در ساعات پایانی شب در دستور کار آبفای استان است.

وی ضمن اشاره به کاهش 39 درصدی میزان نزولات جوی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و کاهش حجم ذخایر آبی، رخداد سالی دشوار به لحاظ کمبود ذخایر آبی دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در راستای عبور از شرایط پیش بینی شده از ابتدای سال جاری جلسات متعددی به منظور مدیریت شرایط برگزار شده است، اضافه کرد: از جمله این جلسات می توان به تشکیل کمیته مدیرت بحران و انسجام بخشی آب و آبفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای انشعاب آب به ساختمان های جدید از دستور کار خارج شد

اعطای انشعاب آب به ساختمان های جدید از دستور کار خارج شد