مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-21اقتصادي

مساعدت 327 میلیون ریالی بیماران سخت درمان همدان/ نیاز فوری به کسپول اکسیژن


مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت 327 میلیون ریالی بیماران سخت درمان همدان خبر داد و گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در همدان مراکز درمانی نیاز فوری به کپسول اکسیژن دارند که امیدوارم خیرین در این زمینه ما را یاری کنند.

- حمید شاکری صفت در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و یکمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان که در این جلسه هفت پرونده بیمار جدید بررسی شد اظهار کرد:  به این بیماران  134 میلیون ریال مساعدت بلاعوض شد.

وی با اشاره به اعطای وام قرض الحسنه 100 میلیون ریالی به این بیماران سخت درمان گفت: 93 میلیون و 900 هزار ریال از مراکز درمانی برای آنها تخفیف گرفته شد.

مسوول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه دو بیمار زیر پوشش طرح سخاوت قرار گرفتند  خاطرنشان کرد: موافقت شد که دو بیمار نیز زیر پوشش طرح طعم مهربانی قرار گیرند.

وی جمع مساعدت ها را 327 میلیون و 900 هزار ریال عنوان کرد و در ادامه گفت: با افزایش مبتلایان به   دارند که امیدوارم خیرین در این زمینه ما را یاری کنند.

شاکری یادآور شد: خوشبختانه روز گذشته با کمک خیرین توانستیم یک دستگاه احیاکننده ریوی به ارزش 215 میلیون ریال به بیمارستان بعثت اهدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت 327 میلیون ریالی بیماران سخت درمان همدان/ نیاز فوری به کسپول اکسیژن

مساعدت 327 میلیون ریالی بیماران سخت درمان همدان/ نیاز فوری به کسپول اکسیژن