مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-21اقتصادي

بانک ها حمایت خود را از واحدهای تولیدی افزایش دهند


بانک ها باید تا جایی که امکان دارد، حمایت و پشتیبانی خود را از تولید و واحدهای تولیدی و صنعتی، به عنوان یک راهبرد مهم و استراتژیک افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در دیدار با مدیر امور شعب بانک سپه استان مرکزی و هیئت همراه ضمن تأکید بر نقش بسزای بانک ها در رسیدن به اهداف سیاست های کلان اقتصادی کشور و تحقق شعار سال جدید که تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است، اظهار کرد: نظام بانکی امروز گره گشای بسیاری از معضلات و مشکلات اشخاص حقوقی، حقیقی، شرکت ها و نهادهای دولتی و خصوصی در جامعه است و نمی توان این تأثیرگذاری مهم را نادیده گرفت.

وی افزود: از طرفی با وجود شرایط تحریم اقتصادی، شیوع ویروس منحوس ، مساعدت ها و امهالی مناسب را جهت وصول مطالبات از صنایع و تولیدی ها اتخاذ کنند.

موسوی تصریح کرد: دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع بیت المال وظیفه دادگستری است و در این باب، دستگاه قضایی پشتیبان و حامی شما است ولی همان طور که اشاره شد با توجه به شرایط موجود می بایست وضعیت خاص اقتصادی تولیدکنندگان نیز در نظر گرفته شود و با تقسیط مطالبات آنان و اعطای مهلت های مناسب، کمک حالشان باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها حمایت خود را از واحدهای تولیدی افزایش دهند

بانک ها حمایت خود را از واحدهای تولیدی افزایش دهند