مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-04-21ورزشي

پلمب 21 باشگاه ورزشی در ایلام


رییس ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: 45 باشگاه ورزشی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تخطی کرد و با تذکر کتبی فعالیت های ورزشی را تعطیل کردند.

- ایسنا/ایلام رییس ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: 45 باشگاه ورزشی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تخطی کرد و با تذکر کتبی فعالیت های ورزشی را تعطیل کردند.

جلال رستمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: باشگاه های ورزشی جزء گروه شغلی 3 محسوب شده و در وضعیت نارنجی و قرمز نباید فعالیت داشته باشند اما در دو هفته اخیر و براساس تخلفات صورت گرفته 45 مورد تذکر کتبی به دلیل فعالیت مخفیانه باشگاه ها صادر شده است.

رییس ورزش و جوانان شهرستان ایلام ادامه داد: 18 باشگاه بدنسازی، 2 باشگاه بیلیارد و یک استخر به دنبال تخلفات مکرر و فعالیت های ورزشی به صورت پاره وقت و پنهانی جهت پلمب به اماکن معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اماکن ورزشی تا خارج شدن شهر ایلام از وضعیت قرمز و نارنجی حق فعالیت ندارند، گفت: اماکن ورزشی زیر مجموعه ورزش و جوانان، سالن های ورزشی در اختیار هیئت ها و سه استادیوم غدیر، تختی و انقلاب طبق مصوبات ستاد کرونا تعطیل هستند.

رستمی با بیان اینکه مصوبات ستاد مبارزه با کرونا لازم الاجراست، تصریح کرد: اماکن ورزشی براساس مصوبات تعطیل هستند و حق فعالیت ندارند از طرفی نیز هزینه های زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 21 باشگاه ورزشی در ایلام

پلمب 21 باشگاه ورزشی در ایلام