مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-21اقتصادي

خانه صنعت، معدن و تجارت ساوه افتتاح شد


در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه در شهر صنعتی کاوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/مرکزی در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی، خانه صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه در شهر صنعتی کاوه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسئول نمایندگی اتاق بازرگانی استان مرکزی در ساوه، امروز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه، در حاشیه این آیین به ایسنا گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب که در شعار سال جاری تاکید شده با توجه به تفویض بعضی از اختیارات از سازمان های صمت استانی به خانه های صنعت معدن و تجارت در هفت استان کشور به عنوان استان های پایلوت که از دی ماه سال 1398 آغاز شده است، این تفویض اختیارات در استان مرکزی نیز انجام شد و این مهم با راه اندازی خانه صنعت، معدن و تجارت ساوه به این شهرستان به عنوان قطب صنعت کشور نیز تفویض شده است.

سعید رضوانی در ادامه با اشاره به مفاد تفویض صورت گرفته از سوی سازمان صمت به خانه های صنعت معدن و تجارت در برخی استان های کشور گفت: ارائه کلیه خدمات صدور جوازهای تاسیس اعم از ثبت نام در سامانه بهین یاب و اخذ استعلامات از مراجع ذیصلاح و سایر مراحل توسط خانه صنعت و معدن صورت می گیرد که در استان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه صنعت، معدن و تجارت ساوه افتتاح شد

خانه صنعت، معدن و تجارت ساوه افتتاح شد