مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-04-21اقتصادي

برگزاری اولین دوره مدیریت عالی یک ساله (MBA) گرایش رستوران داری توسط دانشگاه تهران


صنعت رستوران داری (موسوم به F&B یا Food & Beverage) یکی از صنایع اساسی و تأثیرگذار جهان است که در سال 2020 درآمدی بالغ بر 6 تریلیون دلار داشته و پیش بینی می شود که بر اثر ظهور پاندمی کرونا تغییراتی بنیادین و رشدی چشم گیر داشته باشد.

- برگزاری اولین دوره مدیریت عالی یک ساله (MBA) گرایش رستوران داری توسط دانشگاه تهران صنعت رستوران داری (موسوم به F&B یا Food & Beverage) یکی از صنایع اساسی و تأثیرگذار جهان است که در سال 2020 درآمدی بالغ بر 6 تریلیون دلار داشته و پیش بینی می شود که بر اثر ظهور پاندمی کرونا تغییراتی بنیادین و رشدی چشم گیر داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، این صنعت به طور مستقیم زیرشاخه صنعت ریتیل (فروشگاه داری یا خرده فروشی) قرار گرفته و فروش این محصولات به مصرف کننده نهایی به طور معمول توسط فروشگاه های حقیقی مانند رستوران، کافی شاپ، فست فود و غیره انجام می گیرد.

البته در دهه اخیر فروش تلفنی و آنلاین در این صنعت رشد فزاینده ای داشته که پاندمی کرونا نیز سرعت این رشد را چند برابر نموده است.

لذا برای مدیریت صحیح کسب وکارهای مربوطه، باید مدیریت این کانال های فروش به عنوان نقطه تماس با مشتری نهایی به بهترین نحو ممکن انجام شود، که این مهم نیز در سال های اخیر و پیرو پیشرفت همه جانبه فن آوری و تغییر در رفتار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مدیریت عالی یک ساله (MBA) گرایش رستوران داری توسط دانشگاه تهران

برگزاری اولین دوره مدیریت عالی یک ساله (MBA) گرایش رستوران داری توسط دانشگاه تهران