مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-21سياسي

با دستگاه هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی کنند، برخورد می شود


در سال جاری که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، با دستگاه هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی می کنند، - ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: در سال جاری که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، با دستگاه هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی می کنند، برخورد می شود.

حسین عباسی صبح چهارشنبه اول اردیبهشت در نشست تکریم و معارفه مسئول بازرسی فرمانداری پیشوا بیان کرد: مجموعه های اداری کشور، وظیفه خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند و در این میان برای فرمانداری ها بعنوان نمایندگان دولت وظایف خطیری در حوزه های مختلف ترسیم شده که یکی از حوزه ها، واحد بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی است.

وی ادامه داد: شرایطی که به واسطه مسائل اقتصادی و شیوع کرونا در آن واقع هستیم، شرایط بسیار حساسی است و مسئولیت مضاعفی برای مجموعه های اداری ایجاد کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: نامگذاری سال ها به عناوین مختلف از سوی رهبرمعظم انقلاب، نقشه راه کشور را در مدت یک سال تعیین می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در سال جاری که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، با دستگاه هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی می کنند، برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با دستگاه هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی کنند، برخورد می شود

با دستگاه هایی که در حوزه تولید و اشتغال مانع تراشی کنند، برخورد می شود