مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-04-21سياسي

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه ای حضور حداکثری انتخابات در مازندران


نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

- ایسنا/مازندران نشست تبیین و روشنگری نقش رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با حضور زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری، خانم فرجی معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد، حق شناس مسئول بسیج رسانه استان و خانم کراری مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، نشست روشنگری نقش رسانه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این نشست گفت: تولید اخبار امیدآفرین از دستاوردهای انقلاب سنگ بنای اساسی جلب اعتماد عمومی است و موجب آشنایی مردم با عملکرد مستقیم نظام خواهد شد.

وی بااشاره به اینکه در عرصه های مجازی و حقیقی می توان میزان عملکرد انقلاب را به خوبی برای آحاد مردم به صورت ملموس منعکس کرد، اذعان داشت: برگزاری اردوهای رسانه ای جهت انعکاس عملکرد های با ارزش دستگاه ها ، شرکت ها و کارگاه های تولیدی و.

یکی دیگر از محورهای اساسی در جذب مشارکت عمومی مردم در عرصه های مختلف می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه ای حضور حداکثری انتخابات در مازندران

لزوم تشکیل قرارگاه رسانه ای حضور حداکثری انتخابات در مازندران