مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-21سياسي

ذخیره گاه گلابی دالاهو حرکتی در جهت جلوگیری از انقراض گونه های جنگلی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: طرح احداث ذخیره گاه گلابی وحشی منطقه درگه شهرستان دالاهو باهدف جلوگیری از انقرض گونه های جنگلی به اجرا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، انشاالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه امروز با هیأت همراه متشکل از معاون فنی، رییس روابط عمومی، نماینده یگان حفاظت منابع طبیعی استان، خبرنگار رسانه محلی، رییس و کارشناسان منابع طبیعی دالاهو و بخش گهواره از عرصه های ملی بخش گهواره بازدید میدانی به عمل آورد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه ضمن ابراز خر چاله کنی و با دستگاه بیل مکانیکی اجرایی می شود.

در پایان این بازدید که با حضور جمعی از مردم منطقه همراه بود،کولانی ضمن تقدیر از سادات که از دیرباز با پیام های ارزشمند خود نقش مهمی را در حفظ جنگل ها و مراتع بخش گهواره و شهرستان دالاهو ایفا کرده اند، گفت: منابع طبیعی متعلق به تمامی نسل هاست لذا حفظ آن وظیفه شرعی همگان است که به عنوان بازویی توانمند، خادمین خود را در ادارات منابع طبیعی را یاری کنند.

وی در  پایان ضمن اعلام کد امداد جنگل و مرتع 1504 استان، خاطرنشان کرد: این شماره پل ارتباطی ما و تمامی دوستداران است که ان شاءالله با گسترش این ارتباطات شاهد کاهش هرگونه تخریب و تصرف در انفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره گاه گلابی دالاهو حرکتی در جهت جلوگیری از انقراض گونه های جنگلی

ذخیره گاه گلابی دالاهو حرکتی در جهت جلوگیری از انقراض گونه های جنگلی