مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-21اقتصادي

کرایه ها از امروز در تهران گران شدند + جدول قیمت ها


طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و با تایید و ابلاغ فرمانداری تهران از امروز اول اردیبهشت ماه افزایش نرخ های جدید تاکسی، بلیت مترو و اتوبوس اعمال شد.

- نرخ کرایه وسایل حمل ونقل عمومی شهر تهران از امروز /چهارشنبه/ اول اردیبهشت 1400 متناسب با مصوبه شورای اسلامی شهر و ابلاغیه فرمانداری تهران، افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و با تایید و ابلاغ فرمانداری تهران از امروز اول اردیبهشت ماه افزایش نرخ های جدید تاکسی، بلیت مترو و اتوبوس اعمال شد.

نرخ های جدید بلیت مترو بر این اساس، نرخ بلیت های مترو تهران حداکثر 25 درصد افزایش یافت که بلیت تک سفره داخل شهری برابر با 2 هزار تومان، بلیت تک سفره حومه برابر با 2 هزار و 300 تومان، بلیت تک سفره هشتگرد برابر با 6 هزار تومان و بلیت تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) برابر با 10 هزار تومان است.

همچنین افزایش نرخ کارت بلیت های مبلغ دار، متناسب با مسافت طی شده حداکثر تا 20 درصد بهای بلیت تک سفره شد.

به منظور تشویق مسافران به استفاده از مترو در جهت کاهش آلودگی هوا، به مسافرانی که در ایستگاه های مترو واقع در محدوده طرح ترافیک از مترو استفاده می کنند نسبت به اعمال ضریب کاهشی تا 10 درصد و به مسافرانی که در ایستگاه های مترو واقع در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا از مترو استفاده می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرایه ها از امروز در تهران گران شدند + جدول قیمت ها

کرایه ها از امروز در تهران گران شدند + جدول قیمت ها