مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-21سياسي

وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد


در بحبوحه نگرانی ها درباره پایبندی رییس جمهوری برزیل به هنجارهای قانون اساسی پیش از انتخابات 2022، وزیر دفاع برزیل با انتقاد از تلاش ها برای بی ثبات سازی نهادی ، - در بحبوحه نگرانی ها درباره پایبندی رییس جمهوری برزیل به هنجارهای قانون اساسی پیش از انتخابات 2022، وزیر دفاع برزیل با انتقاد از "تلاش ها برای بی ثبات سازی نهادی"، از سیستم دموکراتیک دفاع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، والتر براگا نتو ، وزیر دفاع برزیل در مراسم تحلیف ژنرال پائولو سرجیو نوگوییرا دو اولیویرا ، فرماندهی جدید ارتش این کشور گفت، نیروهای مسلح برزیل به حفاظت از قانون اساسی پایبند هستند و برای دفاع از منافع ملی آماده اند.

اظهارات وی در بحبوحه افزایش سوالات مطرح شده درباره سیاسی کردن ارتش از سوی ژایر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل مطرح شد؛ بولسونارو افسران سابق و کنونی ارتش را در دولتش به کار گرفته است.

این مساله باعث بروز این نگرانی شده که شاید در صورت اعلام نتایج مورد مناقشه انتخابات سال آتی میلادی، نیروهای مسلح این کشور مجبور شوند طرف یکی از رقبا را بگیرند.

وزیر دفاع برزیل گفت: امروز، کشور باید در مقابل هرگونه اقدام اولیه بی ثبات کردن که باعث تغییر توازن بین قدرت ها می شود و به عظمت کشور لطمه می زند، متحد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد

وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد