مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-21بين الملل

خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس


وزارت کشور تونس اعلام کرد طرح گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن یکی از پایگاه های امنیتی واقع در استان صفاقس در جنوب این کشور خنثی شد.

- وزارت کشور تونس اعلام کرد طرح گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن یکی از پایگاه های امنیتی واقع در استان صفاقس در جنوب این کشور خنثی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صحافتی، وزارت کشور تونس در بیانیه ای اعلام کرد: اداره کل امنیت ملی تونس در چارچوب طرح مقابله پیش دستانه با نقشه های تروریستی احتمالی و خنثی کردن آنها در مراحل مقدماتی، موفق شد یک گروهک تکفیری را شناسایی و یک نقشه تروریستی قریب الوقوع علیه یکی از پایگاه های امنیتی استان صفاقس را خنثی کند.

طبق بیانیه وزارت کشور تونس، در این عملیات اعضای گروهک تکفیری بازداشت شدند.

این وزارتخانه تاکید کرد: سرکرده این گروهک آموزش های گسترده ای در مورد چگونگی ساخت و آماده سازی مواد منفجره، انجام آزمایش های هدفمند و آغاز کارهای مقدماتی پس از فراهم شدن تجهیزات لازم را جهت اجرای یک عملیات ویژه که بعدها داعش مسؤولیت آن را بر عهده گیرد، دریافت کرده بود.

همچنین وزارت کشور تونس اعلام کرد: مقدار قابل توجهی مواد اولیه لازم برای ساخت مواد منفجره و دستگاه های الکترونیک از اعضای این گروهک کشف و ضبط شدند و دادستان عمومی در مرکز قضایی مبارزه با ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس

خنثی سازی حمله داعش به یک پایگاه امنیتی در تونس