مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-21پزشكي

ستاد کرونا: کرج قرمز پررنگ شد


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با هشدار نسبت به شدت ابتلا به کووید 19 اعلام کرد که رنگ کرونایی شهرستان 2 میلیون نفری کرج ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مهرداد بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اکنون از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز، شهرستان کرج قرمز پررنگ، چهار شهرستان ساوجبلاغ، فردیس، نظرآباد و چهارباغ قرمز و 2 شهرستان طالقان و اشتهارد نارنجی کرونایی هستند.

وی ادامه داد: میزان ابتلا به کووید 19 در استان البرز شدت یافته و روزانه بیش از سه هزار بیمار به مراکز درمانی مراجعه می کنند که بخشی از آنها به قرنطینه خانگی زیر نظر پزشکان انتقال می یابند.

بابایی گفت : به علت افزایش بیماران بدحال ، هر روز از تخت های بستری سایر بخش های تخصصی به بستری بیماران کووید19 افزوده می شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: اکنون یک هزارو60 بیمار کووید 19 در بیمارستانی البرز بستری هستند که حال 187 بیمار آنان وخیم است.

وی ادامه داد: اکنون یک هزارو500 تخت برای بستری بیماران کووید19 در البرز اختصاص یافته و 200 تخت نقاهتگاهی نیز آماده شده است.

بابایی گفت: تعداد تخت های نقاهتگاهی البرز تا 500 تخت قابل افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد کرونا: کرج قرمز پررنگ شد

ستاد کرونا: کرج قرمز پررنگ شد