مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-21سياسي

ادعای فقدان اختیارات و قطار نامزدهای مدعی اصلاحات!


طیف مدعی اصلاحات که مدعی کمبود اختیارات رییس جمهور است، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیداتوری به تلاطم افتاده و قطار نامزد راه انداخته است! - در گزارشی به قطار نامزدهای اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری علی رغم ادعای نداشتن اختیار رییس جمهور پرداخته است که بخش هایی از آن در ادامه آمده است.

قطار نامزدهای اصلاحات! اعتدال از یک سو با فریبکاری مدعی اند که رییس جمهور و دولت اختیار ندارند اما از سوی دیگر برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری به خط شده اند! محمدباقر نوبخت ، عباس آخوندی، محسن رهامی، علی مطهری، محسن مهرعلیزاده، رامین مهمانپرست، محمدجواد آذری جهرمی و.

بخشی از قطار نامزدهایی اند که اردوگاه اصلاحات برای کسب کرسی ریاست جمهوری مطرح کرده است.

  افرادی که در حد اداره یک بخشداری  یا کارمندی در یک اداره هم نیستند فارغ از اینکه برخی از افراد نام برده حتی در حد اداره یک بخشداری یا کارمندی در یک اداره هم نیستند، باید گفت؛ افراطیون مدعی اصلاح طلبی بی تدبیری، بی کفایتی و کم کاری خود را گردن کمی اختیارات می گذارند و حال آنکه بیش از 40 سال در پست های مختلف اجرایی و تقنینی بوده اند و با ضوابط و مقررات و سازوکارها آشنا هستند و اگر ادعا دارند که رییس جمهور فاقد اختیارات است، باید پرسید چرا برای کاندیداتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای فقدان اختیارات و قطار نامزدهای مدعی اصلاحات!

ادعای فقدان اختیارات و قطار نامزدهای مدعی اصلاحات!