مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-04-21اقتصادي

بخشنامه های خلق الساعه ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زده است


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: باید به سمت اقتصادی پایدار با صدور و اجرای بخشنامه هایی برویم که بتواند فرآیند صادرات و واردات را تسهیل کند.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: باید به سمت اقتصادی پایدار با صدور و اجرای بخشنامه هایی برویم که بتواند فرآیند صادرات و واردات را تسهیل کند.

محمدرضا صفا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بخشنامه های خلق الساعه ضربه بزرگی به اقتصاد کشور و صادرکنندگان زده است، تصریح کرد: باید به سمت اقتصادی پایدار با صدور و اجرای بخشنامه هایی برویم که بتواند فرآیند صادرات و واردات را تسهیل کند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان نهایت همکاری را با پارلمان بخش خصوصی هرمزگان داشته اند، خاطرنشان کرد: نماینده بانک مرکزی که بتواند معضلات ارز را برطرف کند علی رغم قول هایی که داده شد تاکنون در استان استقرار نیافته و همین موضوع یکی دیگر از مشکلات بخش خصوصی در استان هرمزگان است.

صفا اضافه کرد: صادرات در استان هرمزگان خوشبختانه تنوع خوبی به خود گرفته است ولی متاسفانه بخشنامه های متعدد باعث سردرگمی شده و بسیاری از تجار صادرات را کنار گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه های خلق الساعه ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زده است

بخشنامه های خلق الساعه ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زده است