مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-21سياسي

بازداشت متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران


متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران بازداشت شدند، اتهام متهم اصلی صنایع پوشش ایران اخلال در نظام تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، آیت الله رییسی شانزدهم بهمن ماه سال گذشته، در جریان سفر استانی به گیلان از کارخانه رشت الکتریک بازدید و رییس کل دادگستری استان گیلان را مکلف کرد که با بکارگیری یک تیم قضایی مجرب با فوریت و به سرعت وضعیت شرکت رشت الکتریک را پیگیری کند و نحوه برخورد با متخلفان و کیفر آن ها را به اطلاع مردم برساند.

رییس قوه قضاییه همچنین در جریان بازدید از کارخانه صنایع پوشش ایران ضمن دستور برای تحت تعقیب قرار گرفتن فردی که کارخانه صنایع پوشش ایران را تخریب کرده است تاکید کرد که هر چه سریع تر با همت مسئولان این کارخانه همه موانع از جمله موانع حقوقی و قضایی برطرف شوند.

حال با گذشت کمتر از سه ماه از دستور و تأکیدات رییس قوه قضاییه، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در گفتگو با میزان از بازداشت متهمان اصلی پرونده کارخانه رشت الکتریک ایران و همچنین صنایع پوشش ایران خبر داد.

وی گفت: پرونده کیفری خریداران شرکت رشت الکتریک ایران به اتهام اخلال در نظام تولید در دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران

بازداشت متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران