مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-21سياسي

دولت به زخم مردم نمک نپاشد/ صادقانه با مردم سخن نمی گویند


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه «اجازه ندادیم در کشور قحطی شود» گفت: دولتمردان با حرف های نسنجیده خود به زخم مردم نمک نپاشند.

- نائب رییس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه اجازه ندادیم در کشور قحطی شود گفت: دولتمردان با حرف های نسنجیده خود به زخم مردم نمک نپاشند.

عباس مقتدایی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر ، در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور مبنی بر اینکه در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند اما دولت با تأمین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد خواسته دشمن محقق شود، اظهار داشت: ضرورتی ندارد که دولتمردان درباره وضعیت اقتصادی کشور به مردم توضیح دهند چرا که مردم با گوشت، پوست و استخوان خود وضعیت اقتصادی را لمس می کنند و می دانند که دولت تا چه حد در تامین معیشت آنان توانمند بوده است! وی بیان کرد: در حال حاضر دولتمردان باید پاسخ دهند، به چه دلایلی وضعیت اقتصادی کشور به اینجا رسیده است؟ دولت به جای دفاع از خود، باید به مردم گزارش دهد که به چه دلایلی ما به وضعیت امروز دچار شدیم، تا دولت بعدی بتواند مسیر موجود را با درایت و تدبیر بیشتر تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به زخم مردم نمک نپاشد/ صادقانه با مردم سخن نمی گویند

دولت به زخم مردم نمک نپاشد/ صادقانه با مردم سخن نمی گویند