مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-21اقتصادي

کشف 656 میلیارد ریال کالای احتکار شده در کشور


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 656 میلیارد ریال انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده و دستگیری 95 متهم در اجرای اولین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف 656 میلیارد ریال انواع کالاهای اساسی و ضروری احتکار شده و دستگیری 95 متهم در اجرای اولین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد رضا مقیمی اظهارکرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم همچنین در جهت اجرای منویات و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با احتکار و گران فروشی کالاهای اساسی، اولین طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به مدت 72 ساعت طی هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: در این طرح کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، با خدمت مضاعف و تلاش های شبانه روزی و اقدامات تخصصی پلیسی محل دپو و نگهداری کالاهای اساسی و ضروری را شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در بازرسی از این انبارها 5560 تن انواع کالای اساسی شامل برنج، خرما، گندم و جو، حبوبات، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، نهاده های دامی، روغن خوراکی، قند و شکر، مرغ و گوشت، کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 656 میلیارد ریال کالای احتکار شده در کشور

کشف 656 میلیارد ریال کالای احتکار شده در کشور